Moţiune: Omizile ar trebui să aibă două picioare

Contenţia 1
Dacă ar avea prea multe picioare s-ar împiedica în ele. În plus, când ar merge la magazin, ar fi prea costisitor să cumpere atâtea perechi de pantofi.
Contenţia 2
S-ar murdări pe lăbuţe. Şi până la urmă, oamenii au două picioare, atunci de ce să nu aibă şi omiduţele?! Dacă au prea multe picioare nu mai pot încăpea în casă.

Avantaje
– pot să meargă mult mai repede
– ar economisi mai mulţi bani
– n-ar mai avea atâtea tatuaje (legea pădurii e strictă) paragrafu’ 5 pag.1042 prevede: „NU este voie să ai mai mult de două tatuaje pe fiecare picior”
Exemplu:
– Mă numesc Omi. Sunt o omidă din Pădurea celor 7 stejari şi…sunt în pas cu moda. Anul ăsta se poartă tatuaje. Din păcate eu am 10 picioare iar legea nu îmi permite să am mai mult de două tatuaje (pe cele două picioare). Aşa că…sunt într-o mare dilemă: pe care dintre picioare să îmi fac tatoo-ul?
Răspuns: Mergi la un doctor de omizi să îţi facă operaţie estetică. Ori îţi elimini 8 picioare, ori te faci creator de modă şi spui că se poartă mai multe picioare.
Concluzia: Ce ar trebui să facem? OPERAŢII ESTETICE.