Pasiunea mea

Dacă mă gândesc bine, mie îmi place să fac multe lucruri. De la a cânta până la a dansa şi a desena. Staţi, am adus aminte de cuvântul “a cânta”? Să vă povestesc….

În vara anului 2006, atunci când m-am mutat de la “garnizoană”(!), mă scuzaţi, de la grădiniţă la şcoală, am vrut să văd dacă am vreun talent special. Aşa că am încercat să iau ore de pian. Aşa a început povestea cu muzica. Mi s-a părut interesant şi distractiv, mai ales că doamna cu care exersez este foarte drăguţă şi înţelegătoare cu copiii pe care îi are la oră. Părinţii mei, văzând că îmi place acest instrument, mi-au cumpărat chiar un pian adevărat. Am participat la diverse audiţii cu nişte prieteni şi am început să mă ocup din ce în ce mai mult de pasiunea mea.

Printre compozitorii mei preferaţi se numără: Mozart, pentru că are un stil jucăuş şi toate lucrările lui sunt energice, Chopin cu melancolia lui te poartă mereu pe aripi line în nopţile cu lună plină, cât şi Scott Joplin, care readuce în actualitate atmosfera din Vestul Sălbatic.

Se spune că pasiunea te consumă, dar eu, când mă apropii de pian, fiindcă îmi place, mă umplu de energie.