Imaginează-ţi că ai puteri magice şi că poţi schimba în bine lumea actuală. Scrie un text, de 15-20 de rânduri, în care să prezinţi lumea (planeta, omenirea, ţara…) transformată de tine.

Dacă mă gândesc bine, nu este uşor să schimbi lucrurile pe pământ. M-am concentrat mult asupra acestui subiect şi pot spune că, deşi contează fiecare detaliu, este îndeajuns un singur CUVÂNT pentru a schimba lumea. Dar care este scopul acestei schimbări? Doar pentru că trebuie să fac o compunere la un concurs? Ei bine…NU! Sunt atâtea probleme care trebuie rezolvate…Fiecare om vrea câte ceva…Totul se poate cu puţină magie.

Dar, cum pot eu să spun doar un CUVÂNT, când sunt în situaţia de a-i asculta pe ai mei spunând:

“Ei, bine…îmi doresc să plouă cu picături de lapte, mă lamuri fratele meu.”

sau

“Eu îmi doresc ca în fiecare zi să vină Moş Crăciun, spune verişoara mea.”

Astea sunt dorinţe de…Papă-lapte. Unii oameni vor să nu mai fie cutremure, să nu mai erupă vulcani şi altele.

Dar, eu ştiu ce e de schimbat. Terra e unică şi e o lume perfectă. Cei care trebuie schimbaţi sunt oamenii. Ei au păcătuit şi, cu fiecare zi, fac greşeli. Dar eu voi schimba asta rostind cuvântul “OM”. Dacă sunt OM, trebuie să fiu drept şi să îmi dau seama câte sacrificii face Terra pentru noi.